Politica de retur

Politica de retur, inlocuire a produsului si reclamatii

Reclamatii

Conform prevederilor legislative in vigoare, vă informăm prin prezenta că puteți trimite reclamatiile dumneavoastră scrise prin e-mail la adresa …..

La primirea reclamației dumneavoastră, în calitate de comerciant, suntem obligați să confirmăm primirea reclamației dumneavoastră în scris, prin poștă sau e-mail fără întârziere, declarând clar dacă acceptăm valabilitatea reclamației.

Va informam ca nu se accepta reclamatii din cauza faptului ca produsul avea eventualele defecte sau lipsuri care au fost prezentate pe pagina produsului de pe site-ul nostrum.

Atunci când depuneți o reclamație, vă rugăm să ne furnizați informații despre numărul comenzii, numărul de cont sau numele dvs. de utilizator și descrierea reclamației, astfel încât să putem lua toate măsurile necesare pentru a rezolva reclamația dvs. cât mai curând posibil.

În funcție de reclamația dumneavoastră și de motivul descris în mod special pentru nemulțumirea referitoare la produs, vă vom trimite informații despre:

  • opțiuni de înlocuire a produsului
  • returnarea produsului si restituire
  • service in cazul repararii produsului
  • alte informații legate de reclamația dumneavoastră

În cazurile de inlocuire sau returnare a produsului, după acordul dumneavoastră, vă trimitem un curier la adresa dumneavoastră care ridică produsul anunțat și îl returnează în depozitul nostru. Când produsul ajunge la depozit, vă trimitem o notificare de rambursare/înlocuire. Rambursările/inlocuirile se realizeaza in termen de cel mult 14 zile. În caz contrar, contactați-ne prin e-mail la onetimedeal.ro@gmail.com

În cazul în care produsul trebuie trimis la un centru de service autorizat, vă vom trimite toate informațiile centrului de service autorizat.

Dacă ambalajul este deteriorat, nu ridicați produsul, ci atrageți atenția curierului asupra deteriorării ambalajului și solicitați ca produsul să fie returnat la Onetime Deal. In cazul in care clientul nu denunta deteriorarea ambalajului livratorului in momentul preluarii produsului, se considera ca a preluat produsul cu ambalajul nedeteriorat.

Dacă descoperiți deteriorarea produsului după îndepărtarea ambalajului, păstrați ambalajul original și contactați Onetime Deal în termen de 14 zile de la primirea produsului. Dacă Onetime Deal organizează transportul mărfurilor pentru retur, produsul trebuie ambalat în ambalajul original pentru a evita deteriorarea produsului. Dacă este vorba despre un ambalaj specific (de exemplu, polistiren și folie), este necesar să se asigure părți ale ambalajului pentru a proteja produsul.

Consultați Termenii și condițiile generale Onetime Deal pentru mai multe detalii în Durata și rezilierea contractului (încetarea unilaterală a contractului de către client).

Sperăm că vom rezolva reclamația dvs. spre satisfacția noastră reciprocă.

Retur

Conform prevederilor legale, cumparatorul persoana fizica este indreptatit sa rezilieze unilateral contractul fara a mentiona motivul in termen de 14 zile de la data livrarii produsului, respectiv livrarea ultimului produs din comanda.

În cazul rezilierii unilaterale a contractului, vom acționa în conformitate cu prevederile legale. Vă vom rambursa intreaga suma pe care ati platit-o cand ati efectuat comanda, după ce bunurile ne-au fost returnate. Va rugam sa mentionati cand va aflati la adresa, vom trimite un curier sa ridice mărfurile returnate fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data în care ne-ați notificat rezilierea unilaterală a contractului.

In cazul in care ati reziliat unilateral contractul, veti suporta costul taxei de livrare al produselor returnate, care va fi de 70 RON

Recomandări referitoare la produse, acceptarea produselor la livrare, manipularea produsului și privind rezilierea unilaterală a contractului în termenul legal de 14 zile:

Imaginea prezintă în detaliu produsul specific care este livrat clientului, iar caracteristicile produsului și descrierea produsului sunt prezentate pe site cu exactitate.

In cazul în care ambalajul este deteriorat, nu acceptati produsul la livrare, ci atrageți imediat atenția curierului asupra deteriorării ambalajului și solicitați ca produsul să fie returnat către Onetime Deal. DACĂ CUMPĂRĂTORUL NU RECLAMA DETERIORAREA AMBALAJULUI LA LIVRARE ÎN MOMENTUL PRIMIRII PRODUSULUI, SE CONSIDERĂ CĂ A PRIMIT PRODUSUL CU AMBALAJUL INTACT.

Pentru retur, produsul trebuie ambalat în ambalajul original pentru a evita deteriorarea produsului in timpul transportului. Dacă este vorba despre un ambalaj specific (de exemplu, polistiren și folie), este necesar să va asigurati ca aceste părți ale ambalajului protejeaza produsul.

Daca ambalajul este nedeteriorat si ati acceptat produsul la livrare, indepartati cu grija ambalajul cu cat mai putine deteriorari, inspectați cu atenție produsul, natura, caracteristicile și funcționalitatea acestuia, dar nu utilizați și nu manipulați produsul dacă intenționați să utilizați dreptul legal de a anula contractul, deoarece orice manipulare si utilizare ulterioară a produsului ii schimba starea pe care a avut-o atunci cand l-ati primit. Noi documentam produsele inainte de livrare cu fotografii detaliate, astfel incat acceptam la retur produsele care sunt in aceeasi stare si in acelasi ambalaj in care erau atunci cand le-am livrat.

În cazul în care Cumpărătorul comandă mărfurile și refuză să le primească fără motiv (ambalajul nu este deteriorat), Onetime Deal are dreptul de a reține din suma plătită din prețul de achiziție suma costurilor directe de returnare a produsului.

Cumpărătorul va primi prin e-mail notificare despre starea produsului returnat și cuantumul rambursării în termen de 10 zile. Rambursarea către client se va face în cel mult 5 zile de la data trimiterii notificării către client.

Meniu:

Contact: