Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Răspundem întrebărilor dvs

Plata trebuie făcută la momentul finalizării comenzii.

Da. MOQ va varia în funcție de SKU, unele produse vor avea o cantitate ajustabilă, în timp ce pentru altele MOQ va fi un număr fix.

Marfa noastră provine direct din Centrele FBA ale celui mare comerciant online al Europei. Este clasificată drept marfă “Brand New Third Party Sellers Lost and found".

Onetime Deal oferă o gamă variată de produse grupate în peste 40 de categorii și tipuri de Loturi.

Complet Nou este un articol cu o cutie care nu a fost niciodată deschisă sau utilizată.

Aproape Nou este un articol care este însoțit sau nu de o cutie, care poate să fi fost deschis sau folosit, dar care se află în condiție perfectă de vânzare.

Cutie Deteriorată este un articol în condiție perfectă de vânzare care este însoțit de un ambalaj de vânzare deteriorat.

Folosit este un articol care se află într-o condiție bună de funcționare și care este însoțit sau nu de o cutie.

Toate condițiile articolelor noastre curente sunt descrise în mod clar pe site.

Da, lucrăm cu clienți internaționali.

Da, prețul fiecărui lot sau articol poate fi negociat.

Momentan, avem loturi standard, loturi cu preț fix și loturi personalizate.

Loturile cu preț fix sunt loturi puternic reduse, ale căror prețuri nu sunt supuse la negocieri.

Da, poți selecta articolele care îți plac și le poți adăuga la lotul tău personalizat, utilizând opțiunea din meniu "Formează un Lot"

Da, îți poți aranja singur livrarea. Contactează departamentul nostru de vânzări pentru mai multe informații.

Poți fi notificat abonându-te la notificările noastre prin e-mail. Odată ce te-ai abonat, vei primi o notificare instant atunci când un nou Lot sau produs devine disponibil.

Depinde la câte loturi sau articole individuale te-ai abonat să fii notificat.

Fiecare Lot din sistemul nostru este însoțit de informații detaliate despre articolele pe care le conține. Sunt menționate cantitatea, condiția, ASIN, Rangul de Vânzare la cel mai mare comerciant online al Europei și prețul celui mai mare comerciant online al Europei, împreună cu MSRP și profitul estimat al fiecărui articol individual.

Cu un simplu clic al mouse-ului, poți activa cu ușurință notificările prin e-mail pentru a rămâne la curent cu toate informațiile noi de pe site-ul nostru, fie că este vorba de scăderi de preț sau de un Lot nou.

Onetime Deal îi oferă afacerii tale un impuls și analize detaliate prin utilizarea mai multor instrumente inteligente, printre care se numără și Instrumentul de Negociere. Îți oferă oportunitatea de a negocia atât prețul Loturilor, cât și al Articolelor. Folosește-l inteligent!

Noi lucrăm cu o varietate mare de produse cum ar fi marfă angro, produse de lichidare, surplus de inventar și retururi ale clienților. Condiția produselor va fi menționată în descriere, veți întâlni condiții cum ar fi complet nou, aproape nou, returnat, cutie deteriorată, folosit etc.

Da. Paleții noștri sunt însoțiți de descrieri detaliate care conțin informații importante cum ar fi - descrieri ale produselor, numere ASIN, imagini ale produselor, condiția articolelor, prețuri, prețuri reduse și multe altele.

Da. Pentru a face afaceri cu noi, trebuie să fii un membru înregistrat.

  • 1. Înregistrează-te în calitate de client
  • 2. Selectează articolul(ele) și cantitatea
  • 3. Alege o metodă de livrare sau o adresă de livrare
  • 4. Apasă pe butonul “Cumpără Acum”
  • 5. Alege o metodă de plată
  • 6. Dacă plătești cu un card bancar:
    • - Se va deschide o pagină de plăți a băncii noastre, acolo unde vei introduce datele cardului tău
    • - Dacă ești înregistrat la serviciile de autentificare Verified by Visa sau MasterCard SecureCode, se va deschide o pagină de autentificare e emitentului cardului tău, acolo unde vei scrie parola sau codul tău de autentificare.
    • - Dacă tranzacția se efectuează cu succes (primește autorizarea), va fi afișată pe ecran o chitanță a tranzacției, pe care o poți printa sau salva.

Toate prețurile din magazinul online www.onetimedeal.ro sunt în RON.

Suma datorată pentru produsele comandate și costurile de livrare pot fi plătite cu cardul de credit sau de debit: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.

* Cardul tău V PAY sau MasterCard Electronic va fi acceptat doar dacă este înregistrat pentru participare în schemele de autentificare online Verified by Visa sau MasterCard SecureCode.

Atunci când plătește cu cardul de credit sau de debit, clientul introduce:

Datele cardului (număr, data expirării, codul de securitate din 3 cifre, numele titularului)

Noi lucrăm cu toate companiile principale de curierat.

Pentru livrare internațională, noi folosim DHL, TNT/FedEX, DPD. Când este nevoie de livrarea paleților, noi lucrăm cu parteneri pentru LTL.

Meniu:

Contact: